Microsigns är ett molnbaserat verktyg som distribuerar information ut till surfplattor och smartphones.
Sammanfattning:
- Med Microsigns kan butiken få full kontroll över prissättning, marknadsföring och annan information och presentera det direkt på skärmen för surfplatta eller smartphone.
- Genom att marknadsföringsavdelningen kontrollerar informationen som visas på skärmen kan kunden attraheras till ökad interaktion med produkten.
- En ökad kundinteraktion med produkten har visat sig öka försäljningsmöjligheterna genom att kunden enklare kan ställa frågor som butikspersonalen sedan kan besvara.
- Med Microsigns kan butiken analysera kundinteraktionen i realtid och se hur butiken presterar i försäljning.
- Microsigns kan integreras med vilket affärssystem som helst.
Produktblad
Prissättning
Förbättra prisbilden med ständigt föränderliga kampanjer:
- Marknadsföringen blir digitaliserad och visas på produkter.
- Prissättning, kampanjer och marknadsplaner blir 100% kompatibla med varandra.
- Prissättning och planer kontrolleras på företagsnivå.
Kundupplevelse
Kunder upplever en flexibel prissättning:
- Interaktion med produktinformation för att hjälpa till vid köpbeslut.
- Förbättra förmågan att välja mellan produkter och prisplaner
- Förkortar vägen till kundens köpbeslut.
Minskning av försäljaruppgifter
Butikspersonalen får mer tid över till att möta kunderna i direktkontakt, eftersom:
- Ändringar av marknadsföring minskar och
- Ständiga priskontroller försvinner.